Vylepšete si vánoční propagaci svých aplikací pomocí inovací a získejte nové hodnotné uživatele


13-12-2016 09:59 - Zdroj: google-cz.blogspot.com
Blíží se Vánoce a miliony lidí po celém světě se už těší, až rozbalí své nové mobily a tablety a stáhnou si své oblíbené aplikace. Výběr aplikací je širší než kdy dřív, a proto je pro značky a vývojáře velmi důležité, aby jejich aplikace byly co nejužitečnější a nejdokonalejší. Uvedli jsme novou generaci univerzálních kampaní propagujících aplikace, se kterými mohou marketingoví manažeři předvádět své aplikace pro iOS a Android těm nejdůležitějším zákazníkům podle konkrétních obchodních cílů. Dnes bychom vás chtěli informovat o třech nových inovacích, díky nimž budou vaše vánoční kampaně propagující aplikace poutavější a účinnější. Vytváření poutavých videoreklam pomocí služby AutoDirector Lidé rádi sledují videa a nejčastěji k tomu používají službu YouTube, která má více než miliardu uživatelů na celém světě [1]. Inzerenti nyní pomocí univerzálních kampaní propagujících aplikace mohou snadno předvádět své aplikace v akci pomocí audiovizuálních a pohybových prvků ve službě AutoDirector. Tato nová funkce dokáže automaticky vytvářet působivé videoreklamy. AutoDirector shromáždí údaje týkající se popisu a hodnocení aplikace, najde v obchodě App Store nebo Google Play její nejlepší obrázky a dokonce k ní vybere i hudbu. Naše modely strojového učení na pozadí řeší, které verze videí přimějí více lidí k instalaci a interakci s vaší aplikací v kontextu služby YouTube a více než milionu aplikací v Obsahové síti Google. Videoreklama, kterou služba AutoDirector vytvořila pro propagaci brazilské nákupní aplikace OLX Videa vytvořená pomocí služby AutoDirector pomáhají inzerentům po celém světě lépe zhodnotit investice do univerzálních kampaní propagujících ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
google-cz.blogspot.com



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews