E-mail marketing aneb Peklo špatné databáze


28-01-2009 15:52 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Snad každý týden se mě někdo ptá, zda může na e-maily, které shromáždil po všech čertech, zaslat obchodní nabídku. Dotyčného musím vždy zklamat. Posílat obchodní nabídky na e-maily, jež jste získali na výstavách, při procházení webových stránek či od proaktivního obchodního zástupce, je špatný nápad. Jeden proaktivní blbec vás může slušně poškodit. Platí, že obchodní nabídky můžete elektronicky poslat uživatelům, kteří vám předtím dali k takové aktivitě souhlas. Obchodní nabídku bez svolení můžete poslat pouze firmám, které s vámi již dříve obchodovali, a vaše nabídka se týká stejných služeb či produktů. Tento režim se nazývá opt-in. U každého kontaktu musíte být schopni zpětně dokázat, že se adresát do databáze přihlásil sám. Většina e-mailových nástrojů, jako je MailChimp.com, Mailkit.eu a další, to za vás udělají automaticky. Jak vytvořit databázi vhodnou pro rozesílání obchodních nabídek elektronickou poštou? - Přestaňte říkat: „Ostatní to také dělají.” - Neříkejte ani: „Třeba firma Nováček a Krupička mi posílá pořád něco.” - Vyberte osobu odpovědnou za firemní databázi (máte-li odvahu, můžete i sebe). - Prostudujte si patřičné paragrafy, navštivte stránky UOOU. - Analyzujte si stávající databázi. - Promyslete si, jak můžete zákazníky ze současné databáze dostat do opt-in režimu. - Vytvořte si strategii pro získávání nových kontaktů. - Vyberte si vhodný nástroj pro e-mailing. Zkuste třeba Mailchimp.com. - Starejte se o databázi zákazníků. Za spam nikdo pokutu nedostal… Často také slýchám, že za spamování ještě nikdo pokutován nebyl. Pravdou je, že maximální výši pokuty (10 000 000 Kč) ještě úřad neudělil. Řada provozovatelů e-shopu vám potvrdí, že je pracovníci úřadu pravidelně navštěvují a kontrolují. Úředníci často řeší ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews