Výsledky Effie Awards 2008 a zmatek v duši


26-11-2008 14:19 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Přátelé, jsem mírně zmaten. Podle serveru MaM.cz ze dne 24.11.2008 pokračuje výběrové řízení na novou kreativu společnosti Ahold (provozuje super & hypermarkety Albert). Autor článku tvrdí, že se společnost Ahold rozhodla vybrat nového kreativního partnera „kvůli nepřesvědčivému efektu konceptu “Nevěříte?“”. A teď ten problém - zmiňovaná kampaň od MARK/BBDO nedávno získala 2. místo v Effie 2008. Zdroj Vzorek Vladislav Bureš - Madcow - přímo k věci Stále nevím, jak mám rozumět tomu, že firma opouští agenturu a kampaň, díky které „se podařilo dramaticky zvrátit celkový trend v prodejích - celkový počet transakcí, tedy počet nových zákazníků se zvedl o 4,9 %, zatímco počet transakcí na celkovém trhu supermarketů vzrostl jen o 1 %. To znamená, že jsme v počtu transakcí rostli 5x rychleji než trh.” Zdroj Vzorek V popisu kampaně na stránkách soutěže Effie se dále dočteme: „kampaň způsobila, že naše celkové roční tržby rostly dvaapůlkrát rychleji než trh”! Jen idiot by přeci opustil dobrý nápad a agenturu, která s ním přišla. Je tedy něco špatně s Aholdem, Effie či s týdeníkem MaM? - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews