Dny direct marketingu: Úspěšný virání marketing


04-09-2008 11:21 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Pavel Hacker, specialista na komunity z Mather Advertures a Martin Klofanda (PR Manager, Kofola Holding) představili úspěšnou virální kampaň vánočních pohlednic. Pokud vás kampaň minula, najdete ji v současné době na zde. Vedle zajímavého pohledu na virální marketing, za který autoři nepovažují umístění TV spotu na youtube.com (na rozdíl do řady agentur a klientů), se mi líbilo přiznání, že viral marketing vždy nefunguje. Martin Klofanda zcela upřímně přiznal, že po po virální kampani následovala další, podobná kampaň, která měla docela mizerné výsledky. Dalším dobrým postřehem bylo to, že by se k virálnímu marketingu neměly využívat interní databáze klientů. Virální marketing nemůžete začít spamováním. V neposlední řadě je fér připomenout, že viral marketing není úplně nejlevnější. Na prezentované kampani pracovalo hned několik špičkových agentur a produkcí, takže náklady asi nebyly nejmenší. Malá poznámka přednášejících k virálnímu šíření: klasická představa: 1/111/111 111 111/ 111 111 111 111 111 111 111 111 111/ reálný zásah: 1/111/111 111 111/ 111 111 111 111 111 111 111 111 111/ Vladislav Bureš - Madcow - přímo k věci - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews