Dny direct marketingu: Boom tisk


03-09-2008 10:53 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Zaujalo - představení nových služeb: TransPromo - například výpisy z účtu propojené s marketingovou informací, nabídkou, plnobarevná tiskovina (něco na způsob transakčního e-mailu s přidaným benefitem) - důvody pro využití TransPromo tiskovin - 79% lidí si faktury přečte - lepší než přílož, vyhnete se vyhození - faktura, výpis podle výzkumu zaujme až na 42,5 sekundy výhoda - negeneruje nové náklady, je součástí distribuce a tisku faktury důležité - vytěžování dat, je nutný kvalitní datamining zajímavé - prodej reklamního prostoru třetím stranám (stejné jako u e-mailingů) technologie je údajně revoluční - levnější, protože se tiskne přímo na bílý papír, variabilita provedení Technologii v současné době využívá: Deutsche Bank Poland - Nabídka produktů a služeb přímo na bankovním výpisu - Nabídky partnerů - 1:1 marketing - Lepší vzhled výpisu Telefónica Spam - Zavedli tento typ výpisu minulý rok. - Prodávají reklamní prostor partnerům - třeba společnosti Nokia. Podrobnosti na www.boomtisk.cz Vladislav Bureš - Madcow - přímo k věci - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews