Permission spammer: Příklad


15-08-2008 16:27 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Stěžoval si jeden kamarád, že jsou zákazníci nevděční, škaredí či dokonce hnusní. Když jim prý něco nabídne, tak se mu to vrátí v podobě protestů. Místo objednávek pak řeší knihu Stížností a stížností. Abych vysvětlil, co se stalo - dotyčný rozeslal tisíc e-mailů s obchodní nabídkou na opt-in adresy a jediným výsledkem byla řada stížností. Ptáte se proč? Existuje termín permission spammer. To znamená, že máte oprávnění zasílat e-mailingy na určité adresy, avšak posíláte obsah, o který nikdo nestojí. Zákazníci vás pak považují za spammera. Po právní stránce je e-mailing v pořádku, po obsahové bohužel ne. Jednou z cest, jak se takové reakci vyhnout, je personalizace obsahu. Dejte lidem na výběr, jaké materiály od vás mohou dostávat a podle jejich volby jim pak upravte e-mailingy. Je pravděpodobné, že pak nebudete muset řešit stovky stížností. Zajímavě to řeší třeba Vodafone. Podívejte se na jejich přístup.. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews