Kreativita v direct marketingu


04-04-2008 11:27 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Ve středu jsem byl na schůzce s marketingovou ředitelkou větší společnosti, pro kterou píšu diplomovou práci. Probírali jsme direct maily, které společnost rozesílala v posledních šesti letech. Během diskuse jsem si uvědomil jednu podstatnou věc - správnost kreativního řešení nedokážeme odhadnout. Paní ředitelka mi ukázala několik variant direct mailů a bohužel nejlepší respons měly “kreativně neatraktivní zásilky”. V žádné soutěži by skutečně neobstály, ovšem výsledky mají nejlepší. Z toho plyne následující: Naslouchejte kreativcům, ale zásilky vždy testujte. Názor každého z nás je pouze subjektivní a reakce cílové skupiny se nedá odhadnout. Jediným spolehlivým měřítkem je správné testování. Co můžete testovat? V podstatě můžete testovat vše. Zaměřil bych se na hlavní sdělení, hodnotovou nabídku, podobu, rozsah zásilky, období rozesílky a způsob odpovědi. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews