Práce do soutěže Český Direkt III.


16-03-2008 16:01 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Další ukázky práce pro Český Direkt. Tentokrát pro Modrou pyramidu. Koncept „Přátelství“ Brief Modrá pyramida chtěla, aby stávající zákazníci řekli lidem ve svém okolí o výhodách stavebního spoření. Pokud si jejich přátelé uzavřeli stavební spoření od Modré pyramidy, dostali všichni odměnu 500 Kč. Řešení Rozhodli jsme se, že klientům Modré pyramidy pomůžeme najít nové přátele. Rozeslali jsme direct mail, ve kterém nalezli velké karty a dopis. Karty jsou popsané jednoduchými větami, díky níž se můžou seznámit s novými lidmi. Na zadní straně karty je návod, co přesně mají udělat. S lehkou nadsázkou jsme tak pomohli lidem najít nové přátele a oni jim mohli ihned udělat radost tím, že jim doporučili výhodné stavební spoření Modré pyramidy. Za dobrou radu získali přátelství na celý život. Vizualizace Další práce agentury Proximity Prague: Flipchart Hlasová rozcvička - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews