E-mailing jako perfektní nástroj pro malé a střední podniky


18-01-2008 15:28 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Malé a střední firmy v České republice zatím nepřišly na chuť marketingovým komunikacím. Říkají, že na marketing nemají dostatečné prostředky, ani zkušené pracovníky. Přitom existuje nástroj, který je dostupný prakticky všem a nikdo ho nevyužívá - e-mailing. Pravidelné rozesílání nabídek pomocí elektronické pošty má podle mne řadu výhod. - Je mnohem levnější oproti jiným formám komunikace. - Má vysokou pravděpodobnost oslovení zákazníků, protože se adresáti musí k odběru sami přihlásit. - E-mailing není snadné přehlédnout. S elektronickou poštou trávíme každý den několik desítek minut až hodin. - Adresát se k e-mailingu můžete vrátit. - Stále má image novinky. S kvalitním e-mailingem můžete vyniknout. Malé a střední firmy zatím e-mailing nevyužívají. (Schválně si udělejte malý průzkum na internetových stránkách konkurence) - Jeho vytvoření je velmi rychlé a snadné. Pokud máte trochu schopného nebo proškoleného zaměstnance, můžete si e-mailing vytvářet sami. - E-mailing je doručen téměř okamžitě po odeslání. Nejste odkázáni na neschopnost České pošty. - Neobtěžuje tolik zákazníky jako jiné formy komunikace - telemarketing, faxování nabídek. - Přes jednoduché nástroje si sami můžete měřit efektivitu každého e-mailingu. - E-mailing podporuje vytváření kvalitních databází o zákaznicích. Pokud chcete vyzkoušet, jak využít e-mailing ve své firmě, můžete si zdarma založit účet například u společnosti Mailchimp. Dostanete kredit na vyzkoušení celého systému. Další články o e-mailingy naleznete zde. Nepřéhledněte konkrétní příklad využití e-mailingu v pohostinství. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews