Krize reklamy?


05-12-2007 09:49 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Už delší dobu přemýšlím nad různými články, které tvrdí, že reklama je v krizi. Mezi hlavní důvody takového tvrzení patří zasycenost zákazníků reklamním sdělením a špatná účinnost kampaní. Uvažuji o tom, zda není na vině spíše to, že se stále předpokládá, že jakýkoli produkt (resp. služba) jdou prodat pomocí dobré kampaně. Jakoby marketéři doufali v zázrak, který se zrodí na kreativním oddělení a vše zachrání. Zdá se mi totiž, že taková doba je již dávno pryč, jen si to řada (i významných firem) neuvědomuje. Představte si, jaký vliv má na naše rozhodování přístup i Internetu. Ano, v dávných dobách jsme skutečně mohli tvrdit, že přípravek X50 zázračně pomáhá růstu vlasů. Bohužel dnes má zákazník k dispozici takové množství informačních zdrojů, že se nám jen vysměje. Přemýšlím, zda rostoucí dostupnost Internetu nepovede k tomu, že budou přežívat pouze výrobky, které jsou k zákazníkovi jistým způsobem “upřímné”. Výrobky a služby, které mu mají skutečně co nabídnout a nehrají na něj, jak říká jeden přítel “marketingový bullshit”. Chci tomu věřit už jen z toho důvodu, že výrobky a služby, které jsou v jádru špatné, nevýhodně nastavené u zákazníka, nebudou mít dobré výsledky a firma na nich díky cenám kampaní vykrvácí. Ostatní společnosti si to třeba uvědomí a začnou nabízet něco hodnotného. Co myslíte? - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews