Ranní nevolnost z českých rádií


22-10-2007 09:40 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Ráno mě vzal bratr autem z Moravy do Prahy. Aby při řízení neusnul, pustil si něco z českého éteru. Rádio Impuls je jistota, která vás neopustí ani v divočině Vysočiny. Bohužel za to musíte platit krutou daň v podobě reklamních bloků. Všiml jsem si, že všichni nabízeli stejný “benefit” - slevu. A to od 11 až po 60 %. Přemýšlel jsem, zda má taková reklama vůbec nějaký smysl - nebo jestli není efektivnější způsob komunikace se zákazníky. Silně pochybuji o tom, že by se někdo na základě rádio spotů rozhodl zajít do daného obchodu. Většina spotů se totiž nedala ani poslouchat, a ty alespoň trochu zajímavé se v záplavě výkřiků a vnucování stejně ztratily. Otázka je, zda není lepší investovat stejné peníze třeba do věrnostního programu nebo nějaké formy přímé komunikace. Vždyť mezi zadavateli byl např. výrobce nábytku nebo prodejce elektrospotřebičů, pro které by takový program mohl být ideální. Pokud by firma dokázala smysluplně komunikovat se stávajícími zákazníky, přinášela jim nějakou skutečnou hodnotu, určitě by měla trvalé příjmy nejen od nich, ale také od lidí z jejich okolí. Momentálně to ale vypadá, že je pro firmy mnohem jednodušší nechat si připravit ukřičený spot. Škoda, že už to nikdo nechce poslouchat… - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews