Špatný nápad Českého rozhlasu


09-10-2007 11:52 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Při vytváření kampaní by měl člověk přemýšlet nad různými významy obrazů, které chce použít. V jistém kontextu totiž zobrazovaná skutečnost může mít další, třeba komický rozměr. Přesně tak jsem se díval na inzerát Českého rozhlasu, ve kterém chtěl upozornit na nový, menší a hezčí formát Týdeníku Rozhlas. Použitý motiv papouška sedícího na rameni je podle mne nedomyšlený. Všichni přeci známe frázi “papouškovat něco stále dokola”. A to v případě veřejnoprávní služby, která má přinášet nejen aktuální informace, je přeci trapné. Pokud se chcete dozvědět víc o sémiotice, nauce o znacích, se kterou to všechno souvisí, doporučuji knihu Sémiotika (Černý Jiří; Holeš Jan). - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews