Oliviero Toscani: Ten starý provokatér


27-09-2007 13:10 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Autor knihy Reklama je navoněná zdechlina, otec kontroverzní kampaně pro Benetton a dalších kousků se zase předvedl. Vytvořil kampaň propagující novou značku oblečení, ve které používá motiv ženy trpící anorexií. Chápu zájem vytvořit kolotoč kolem nové kampaně - pár billboardů a trochu inzerce přinese “druhý” obsah v médiích, který by nikdy malá značka nemohla zaplatit. Otázkou je, jestli má využití anorexie jiný, než jen strategický, cíl. Při apatii dnešní společnosti bych řekl, že ne. Někdy mám pocit, že si z nás všech dělá Toscani tak trochu srandu (a to včetně zadavatele). Moc rád bych viděl prezentaci, na které svůj koncept obhajuje… Co si myslíte o nové kampani z dílny Oliviera Toscaniho? - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews