Jak psát obchodní dopisy: Doporučená literatura


05-09-2007 10:46 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
O víkendu jsem si koupil knížku o psaní direct mailů (resp. obchodních dopisů). Autor Drayton Bird, významný specialista přes direct marketing, se v knize “Jak psát obchodní dopisy s nabídkou” podělil o své letité zkušenosti s tímto zvláštním oborem. Na desítkách příkladů jednoduše vysvětluje, čeho se máme při psaní dopisů vyvarovat a na co myslet. V knize se dozvíte: jak nahlíží průměrný zákazník na dopis s obchodní nabídkou jak to udělat, abyste se odlišili od konkurence a získali zákazníkovu pozornost proč a které úvody dopisů dokáží zaujmout a které naopak propadnou jak nejvýstižněji a zároveň stručně popsat, co prodáváte co rozumíme jádrem dopisu a proč je tolik důležité co je to závěr dopisu, co by měl obsahovat, aby zákazník pochopil, jaké kroky dále následují a mnoho dalších věcí… Knížka není určena pouze reklamním profesionálům, ale také obchodníkům a manažerům. Pokud si nemůžete dovolit služby agentur nebo copywritera, kupte si tuto knihu. Určitě vám pomůže při psaní obchodních dopisů. Prodává Computer press. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews