Dvě podoby e-mailingu: KFC a SkyEurope


24-07-2007 12:02 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Nechávám si posílat na e-mail několik newsletterů. Ne že bych běžel do KFC nebo si zuřivě objednával letenky, když mají zrovna něco v akci. Víc mě zajímá, jak se s e-mailingem vypořádávají různé společnosti. Je to přeci jen formát, se kterým moc firem zatím nepracuje. K jejich škodě, protože na Internetu trávíme neuvěřitelně mnoho času a čtení e-mailů je téměř denní rutinou. V poslední době se mi líbil právě e-mailing KFC. Dobré téma o Simpsnovitz rodince zapracovali to slušné grafiky, z e-mailingu je na první pohled jasné o co jde. Během pár vteřin víte co potřebujete. Jen mě trochu mrzí, že figurky Homera a Bárta jsou k dětskému menu. Cítím, že fanoušci rodinky ze Springfieldu jsou trochu jinde. Všimněte si také, že e-mailing není personalizovaný. Osobně si myslím, že to v tomto případě není ani potřeba. E-mailing SkyEurope mě štve delší dobu. Rozpadlá grafika, nečitelný text, špatné fotografie umístěné podle pravidla “kam se to vejde”. Není lepší cesta, jak přijít o čtenáře. Občas si říkám, že jsem asi poslední, kdo od SkyEurope tuhle zrůdnost odebírá. Vím, že SkyEurope je nízkonákladá společnost. To ovšem nemusí znamenat, že by měli šikanovat své zákazníky. Musí jít přeci vymyslet inteligentní šablona, kteoru by si mohli urpavit podle svých potřeb. Pokud chtějí ušetřit za každou cenu, bude lepší posílat e-mail jen jako čistý text. Dobře napsaný e-mail funguje mnohem lépe, než špatně vypadají HTML e-mailing. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews