Vyjádřete se! Interaktivní billboardy BBC.


21-06-2007 13:55 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Zapojit kolemjdoucí do kampaně je mnohem prospěšnější, než je pouze masírovat svým sdělením. Poměrně starý trik, kdy lidé mohou hlasovat o různých tématech pomocí sms a výsledky vidí na billboardu, využila ve své kampani BBC. Na sérii billboardů se lidé mohli vyjádřit k aktuálním otázkám. Např. jestli Irák osvobozujeme, resp. okupujeme, zda se máme Číny bát nebo se s ní přátelit atd. Fungovalo to tak, že pod každou možností byl unikátní kód, který stačilo zaslat na zadané číslo a hlas se započetl. Zde jsou jednotlivé billboardy. Tento trend, zapojení do kampaní, možnost reagovat na obsah a jeho spoluvytváření, považuji za správný. problém je v tom, abychom za chvíli nehlasovali o všem, abychom lidi tímto formátem “nepřiotrávili”. O dalších možnostech, jak využít SMS v marketingu píšu v článku Google Calendar, Twitter a sms zdarma. Zároveň se chci zeptat, zda si vybavujete nějakou kampaň, při které jste podobným způsobem hlasovali. Díky - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews