Direct maily od Renaultu


06-06-2007 09:14 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Našel jsem ve schránce dva direct maily od společnosti Renault Česká republika. Předpokládám, že jsem se v jejich databázi objevil díky příspěvku o jejich nepovedeném mailingu. Jiný důvod k tomu, abych dostal zároveň dva direct maily, opravdu nevidím. Chtěl jsem udělat pěkný rozbor obou prací, bohužel jsem je zapomněl během divoké stěhování na Moravě. Z hlavy ale mohu říct následující: 1. Oba direct maily nejsou personalizované. Pokud na obálce vidím celé své jméno, včetně prapodivného titulu, proč mne oslovujete „Vážený pane, vážená paní?“ 2. Obsah dopisů byl poměrně zmatený. Autoři na mně vychrlili několik výhod, které do sebe záhadně zamotali tak, že jsem se v tom ztratil. Příště bych také doporučoval hlavní informace zvýraznit tučným písmem. Člověk si lépe uvědomí to podstatné a ten, kdo dopis vůbec nečte, může zachytit pár informací. 3. Dopisy byly podepsáný marketingovým ředitelem, jehož jméno napovídala francouzský původ. Malinko jsem zapochyboval, zda mi píše skutečně tato osoba…. 4. ….a mé pochybnosti potvrdil černobílý podpis. Doporučuji maskovat masovou produkci modrým tiskem. 5. K dopisům byl přiložen registrační leták, kterým jsem se mohl přihlásit ke zkušební jízdě. Vypadal natolik atraktivně, až jsem měl pocit, že ho děláte ve spolupráci se společností Lídl. Cár kancelářského papíru s černobílým tiskem není dobrý ani pro regionální holičství někde na divoké Moravě. 6. Produktové brožury jsou poměrně pěkné. Škoda jen, že pauzák používají snad všichni a bohužel přes něj nejsou vidět pěkné fotografie vašich aut. Napadlo mě, jestli jste si tu brožuru vůbec prohlédli. Tuším, že jsem firmě Renault moc velkou radost neudělal. Rozhodně jsme rád, že se direct maily v mé schránce objevují a doufám, že nebyly poslední. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews