1500 spamů jako inspirace


26-05-2007 17:50 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Ve čtvrtek ráno jsem mírně zuřil. Na pracovní email si nechávám posílat komentáře z blogu a bohužel se mi ještě nepodařilo najít fungující plugin proti spamu. Trestem za ryzí amatérismus mi byla pěkná dávka zpráv. Bylo jich 1500…. Musel jsem promazat emailovou schránku a ještě pročistit komentáře na blogu. S odstupem času mě tahle nepříjemnost lehce inspirovala. Napadlo mne, že jedinou šanci na úspěch v komunikaci (např. v direct mailu) mají přísliby, o které někdo stojí. Kdyby mi ten prokletý spammer napsal email s titulkem “Poradím ti, jak se chránit před spammery” a chtěl jen pár dolarů jako poděkovaní (třeba přes “buy me beer plugin”), určitě bych do toho šel. Je ovšem důležité pochopit, že definování těch správných příslibů musí začít už na úrovni značky. Nemůžete něco slibovat v direct mailu, pokud to bude v rozporu s vnímáním značky u cílové skupiny. Těžko bychom uvěřili slibu společnosti Lidl, že jejich nová služba “catering” přináší to nejlepší díky kvalitě potravin. Přemýšlejte tedy nad tím, kdo je váš zákazník a co ho zajímá, co potřebuje. Určete si jednoduchý příslib a ten se snažte vyzdvihnout v celé komunikace. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews