Copywriting pro Zlaté stránky


22-05-2007 20:15 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Na prapodivné kampaně Zlatých stránek jsem narazil už vícekrát. Jediná jejich kampaň, která se mi líbila, měla slogan “Berte to z té zlaté stránky”. Od té doby ovšem Zlaté stránky vyzkoušely několik jiných konceptů, a myslím, že taky pár agentur. Co jsem slyšel, mají Zlaté stránky problémy, protože jim konkurují internetové vyhledávače. A firma proti nim nemá řešení. Že Zlaté stránky netuší, jak využívat internet ke svému prospěchu, podle mne dokazuje následující reklamní odkaz. Pochází ze sekce Podnikání na idnes.cz. Dohromady je to jen pár slov, ale o to víc musí firma uvažovat, jaký text bude nejlépe fungovat. Má minimální prostor, kde může zaujmout čtenáře. Domnívám se, že je špatně, když odkazují pouze na “telefonní čísla na firmy”. Osobně bych hledal kompletní informace. Jen tehdy pro mne mají nějakou hodnotu. Text by tedy mohl vypadat následovně: “Hledáte podrobné kontakty na firmy?”. Menší text pod čarou je taktéž špatně: “Ze všech možných oborů? Najdete je zde”. Správně by měl text slíbit, že čtenář najde “přesně to, co potřebuje”. Mohl by tedy vypadat takto: “pro váš business?”. Navrhuji text “Hledáte podrobné kontakty pro váš business?” s výzvou: “Najděte je ve Zlatých stránkách”. Kdyby měl někdo ze Zlatých stránek chuť můj text vyzkoušet a porovnat s výsledky stávajícího inzerátu, nechť si ho půjčí. Za informace o výsledcích budu rád. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews