Reklama se už dávno nepíše…


17-05-2007 11:57 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
V jednom komentáři mi kdosi napsal, že by chtěl vidět rozsáhlejší textařskou práci. Nemám nic proti dlouhým a propracovaným textům, sám jsem se musel potýkat s dennodenní dávkou letáku a dalších tiskovin pro UPC. Osobně si ale myslím, že i textaři musí chápat, že reklama se dnes dělá spíš pomocí obrazů, jednoduchých hesel, emocí. Zkuste si například srovnat radu Davida Ogilvyho, který tvrdil, že headline může mít až 12 slov, s realitu dnešní reklamní produkce. O jeho doporučení na brutálně dlouhé bodycopy ani nemluvě. Jednoduše jsme přesyceni obsahem a reklama se tomu přizpůsobila. Následující práce jsem připravoval v rámci tendru na Norit. Chtěl bych na ni ukázat, jak je důležitý emocionální náboj vizuálu, podpořený jednoduchým a výstižným textem. Jen upřesním, že cílovkou jsou matky a povědomí o značce Norit je vysoké. Na vizuálu jsme využili poměrně pěkný symbol značky, kterým je malý beránek. Na rozdíl od ostatních značek, kde prané látky ochraňují děsivé molekuly a chemické látky, je beránek mnohem přívětivější. Lehce humorná je také prezentace beránka jako “experta na něžnost”. Celkově mám pocit, že šlo o příjemný, dobře cílený koncept. Abych byl upřímný, tendr jsme nevyhráli… - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews