Jak psát efektivní direct maily: Vyzkoušené triky (7.)


10-05-2007 22:50 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Nové nové nové “Nové” je kouzelné slovíčko, se kterým se musí zacházet opatrně. Má-li váš výrobek skutečně něco “nového”, řekněte to. Upoutejte novinkou čtenáře a to takovým způsobem, že jim vysvětlíte její přínos. Důležité je, abyste v následujících materiálech (dopis, CD, brožura…) vysvětlili v čem je “nový” a co to pro čtenáře znamená. Zdá se to jako samozřejmost, ale hodně lidí na to stále zapomíná… - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews