08-05-2007 11:27 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
V pátek jsem byl na pohovoru ve dvou HR agenturách, které reklamkám dodávají čerstvý materiál. V jedné jsem odevzdal práce na CD, ve druhé po mně chtěli pět nejzajímavějších prací. Musím říct, že jsem dlouho přemýšlel čím se “pochlubit”. Ona práce pro značky jako Milka, Figaro, Pall Mall není zrovna kreativní dobrodružství.
Až v neděli pozdě večer jsem měl výběr hotový. Rozhodl jsme se, že se poradím také s vámi. Dejte mi, prosím, vědět, jestli se vám práce líbí-nelíbí. Budu rád za každý názor. Díky
Musím vás upozornit, že práce jsou v PDFku.
ČSOB Direct mail
Velmi úspěšný projekt. Vybraným podnikům se posílal ohořelý leták, který upozorňoval na to, že “katastrofa” může potkat každého. Díky “Bezpečnému plánu” od ČSOB jsou podnikatelé na problémy připraveni. Direct mail se testoval na Ostravsku (myslím). Po skvělých výsledcích následovala celorepubliková kampaň.
ČSOB Direct mail
Colorlak Voňavá barva
Poněkud absurdní produkt “voňavá barva”. Inzerát měl vyzdvihnout to, že barva během natírání voní po zeleném čaji.
Colorlak Inzerce
PF 2006
Jedna dobrovolná práce pro vrchní sestru v brněnské nemocnici.
PF 2006
SEYS konference
Třetinková inzerce pro prapodivnou konferenci SEYS. Peněz na to příliš nebylo, takže jsme udělali jednoduchý textový koncept.
SEYS konference
Ogilvy Party
Plakát k narozeninové party zaměstnanců Ogilvy narozených ve znamení Váhy. Tady jsem se poměrně vyřádil.
Ogilvy Party
CV
CV Vladislava Bureše. Prý je parádní. Co myslíte?
CV
-
Pokračovat...