Direct mail pro Hispánce a Čechy…


01-05-2007 13:59 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Nedávný výzkum ukazuje, že hispánská komunita v USA je citlivější na direct maily. Podle výzkumu až 64 % z nich odpovídá na některé obchodní nabídky zaslané poštou, což je ve srovnání s 46 % průměrné americké populace zajímavé číslo. A dokonce celých 71 % Hispánců v poslední době četlo direct mail. Lidé z obory si položili otázku, čemu za taková čísla vděčí. Je to tím, že Hispánci nejsou tolik zasyceni direct maily, nebo tím, že v jejich kultuře má “pozvání” váhu, čehož lze dobře využívají? Výzkum bohužel nešel tolik do hloubky, ale aspoň upozornil na to, jak zajímavou cílovou skupinu oslovit. Zajímalo by mě, jak reagují na direct maily vybrané cílové skupiny v České republice. Žádný podobný výzkum jsem ovšem nenalezl. Dokážu si představit, že direct mail bude mít dobrou odezvu u následujících skupiny obyvatel: 1. Důchodci ( doplňky stravy, vitamíny, zdravotnické potřeby atd.) Získávají hůře informace. Dobře vypracovaný mail s jednoduchou možností odezvy jim může usnadnit volbu. 2. Děti (hračky, školní potřeby, sezónní zboží) Proč by dítě nemohlo dostávat direct maily s aktuálními informacemi o své oblíbené značce? Musel by zde být rafinovanější trik, jak se k dítěti dostat, protože dopis by otevíral někdo z rodičů. To by šlo vyřešit např. “vzdělávacím” formátem direct mailu. Pozn.: Jsou to jen nápady, které si rád nechám vyvrátit. Tak co myslíte? Výzkum: Hispanic consumer and direct mail - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews