Viral marketing: Výběr za rok 2006 podle MarketingSherpa


25-04-2007 21:34 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
MarketingSherpa zveřejnil výběr virálních kampaní za rok 2006. Všechny stojí za prostudování. Vše je podrobně popsané, včetně rozpočtů, výsledků, postupů. Skoro se nechce věřit, že je to zadarmo. 1. Sunflower Market Značka organických potravin pro náročné maminky. Detaily kampaně 2. Netcosm Zajímavá kampaň v rámci B2B. Detaily kampaně 3. Farm Aid Viral s téměř nulovým budgetem. Detaily kampaně 4. The Gobbledygook Manifesto Virální marketing využití k prodeji knihy. Detaily kampaně 5. Levi Strauss Hong Kong Upadající hvězda Levi Strauss ožila v Hong Kongu. Detaily kampaně 6. TaxBrain.com Malý web se díky hercům dostal do ESPN a také zazářil na youtube. Detaily kampaně 7. Six Degrees/Network for Good Jedna šikovná neziskovka. Detaily kampaně 8. Beacon Street Girls Něco z módy. Detaily kampaně 9. Exeros Inc. Kampaň pro speciální cílovku (IT). Detaily kampaně 10. Fox’s ‘American Dad’ DVD A jedna celkem dobrá hra nakonec. Detaily kampaně Zdroj: MarketingSherpa - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews