Briefly: Otázky pro copywritera Lukina Hvozdeckého (agentura tanagra)


20-04-2007 08:00 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
1. Na jednom workshopu pan Srb z Lowe GGK říkal, že lidé z Prahy jsou zdegenerovaní, a proto raději najímá mimopražské. Myslíš si, že my z venkova jsme skutečně o tolik menší debílci než pražští? LH: Neříkal to pan Srb jen proto, že byl zrovna ve zlínské posluchárně plné studentů s vidlemi? Ale ne, teď vážně… Lidi z práglu neví co znamená poctivá dřina na poli. Neznají ten pocit, když zasadíš vlastní zemák, na podzim ho ze země vykopeš, doma na ohništi upečeš a ještě horký dostaneš do žaludku. Takže pokud vůbec něco, tak tohle (některým!) chybí – trocha strachu z neúrody, a vlastní hrdost. 2. Jsou na tebe v práci hodní? LH: Ale jo, máme v tanagře takovou rodinnou atmošku – moudrý táta Rubeš, lakomý strejda Benda, bláznivá sestřenka Honza…” (dojatý smajlík) 3. Dá se odhadnout kolik tvých textů jde do tisku? LH: To záleží na tom, kolik toho musím napsat „do koše“, o čemž rozhoduje account, klient, já… Někdy to jde hned, jindy se áčtverky nehorázně množí. 4. Nedávno jsem na webu Adsoftheworld četl tento komentář: “It’s always a sad day for copywriters, we’re a miserable bunch”. Máme to opravdu tak těžké? LH: Ale houby, kreativní práce a ta textařská zvlášť je strašně ceněná. Vlastně bych řekl, že se na žebříčku uznání pereme o pěkné předposlední místo s uklizečkami. I když pokud nepřijde jeden den do práce uklízečka, je to „cítit“ víc, tak ti nevím… 5. Přečetl jsi někdy něco o reklamě? Má to vůbec cenu? LH: Občas mám pocit, že jsem toho přečetl až moc. To je tenhleten Tellis, starej Ogilvy, nabroušený Aitchison, Zyman, Jack Trout… Když k tomu přidáš povinnou četbu Kotlerova marketingu a české reklamní stálice Mikeše, Křížka nebo Vysekalovou, tak to začíná být dost na palici, co myslíš? A to jsou jen základy. Takže ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews