Jak využít Polaroid v marketingu?


19-04-2007 09:07 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Existují desítky případových studií, jak velké společnosti využily Polaroid ve svých kampaních. Na blogu Advertising Lab popisují pěkný a jednoduchý nápad optiky z USA. Její majitelé zákazníkům nabídli, že se mohou při zkoušení brýlí vyfotografovat Polaroidem. Ze své vlastní zkušenosti vím, jak je těžké vybrat správné brýle. Člověk si není jistý, nemůže se rozhodnout. Zvlášť pokud je ve znamení Váhy jako já. Vtip je v tom, že si zákazníci fotografie z Polaroidu vezmou sebou a při první příležitosti je proberou s přáteli, rodinou. Výhoda pro zákazníka je tedy v tom, že nemusí dělat unáhlené rozhodnutí, kterého by mohl litovat. Jednoduchou službou se mu vše usnadní. Pro firmu to znamená, že jí zákazník pravděpodobně vrátí a ještě o jejich službě řekne dalším lidem. Myslím, že je to dokonalý příklad word of mouth s pořizovacími náklady pár tisíc. Jsem zvědavý, kdy něco podobného nabídnou české optiky. Zdroj: Advertising Lab - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews