Briefly: Otázky pro brand managera Škody Roomster


13-04-2007 10:00 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Tomáš Gregořica si našel pár minut, aby odpověděl na moje dotěrné otázky. Musím mu poděkovat za ochotu a podpořit v čistě buržoazním přístupu k určitým věcem. Vše je v odpovědích! 1. Jak se díváš na známou frázi, že „značka je to co ti zůstane, když ti shoří továrna“? TG: “V kontextu momentálního dění kolem kolektivního vyjednávání v naší firmě to beru jako docela vtipný bonmot. Zrovna jsem si se zájmem přečetl Odboráře – škodovácký odborářský pamflet (občasník), ve kterém bylo doslova uvedeno, že soudruzi jsou připraveni nenechat kámen na kameni, bude-li to třeba. A že pak tu firmu vlastními silami (asi svépomocí) postaví znovu na nohy. Jsem zvědavý, jak to dopadne. Je to všechno taková naše česká telenovela.” “Značka je o vztahu mezi produktem a zákazníkem. Mně jako zákazníkovi je šuma fuk, kde byl tento produkt (nebo jeho část) vyroben(a). Stačí to takhle?” 2. K čemu je ti značka, když nemáš továrnu? TG: “K ničemu, když ta „značka“ nestojí za nic.” 3. Jak Češi reagují na název “Roomster”? TG: “Aaaaale jooooo. Ono to půjde. Je to něco jiného než např. Ou Tů. Přece jen – jsme tak trochu rodinné stříbro… Lidé si zvykli na “simply clever”, zvyknou si i na roomster. Koneckonců, konečně nějaký pořádný název, co taky něco znamená.. Pěkně řízný – jako když kácíš stromy motorovou pilou. Starší generace si vystačí s „ROMSTER“, střední a mladší užívá správně RÚMSTR, fajnšmekři a někteří insideři přešli prostě na PROSTORŇÁK :)” 4. Co se ti v poslední době povedlo? TG: “Povedlo se mi sehnat lístky na vyprodaného Rogera Waterse do Sazka arény na tento pátek!! Dark Side Of The Moon v podání ex-Pink Floyd. Co víc dodat…” 5. A s čím nejsi úplně spokojený? TG: “Dosud ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews