“LEXUSní pozadí” je degradace značky


11-04-2007 12:12 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Při brouzdání po webu Strategiejsem došel do rubriky Kampaně. Na první pohled to vypadá, že český outdoor je pěkná bída. Z desítky únorových billboardů jsem si nevybral ani jeden. Nejvíc mě ale vyděsila práce pro autocentrum Duba. Dílo, pod které se hrdě podepsal pan Pavel Duba (majitel?) degraduje značku Lexus na úroveň lokálního výrobce sycených limonád. Stačí k tomu jednoduchá slovní hříčka “LEXUSní pozadí”. Myslím, že tohle není zrovna ideální cesta, jak oslovit lidi, kteří mají na Lexus. Pokud se vám in-house nápad líbí, dejte mi vědět. Agentura: Autocentrum Duba in-house Tvůrčí tým: pod vedením Pavla Duby Account tým: neuvádí Mediální agentura: mediální plán připravoval zadavatel Zdroj: Strategie - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews