Kdy je copywriter téměř zbytečný.


09-04-2007 08:31 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Nejsem zastánce slovních hříček, protože často slouží jen k upoutání naší pozornosti. V horším případě k tomu, aby to “klient koupil”. Kolikrát se nad inzerátem zasmějeme a jde dál. Kašleme na to, co nám má prodat. Mám raději inzeráty s jednoduchým nápadem, který funguje bez zbytečného vysvětlování. Mezi takové bych zařadil práci pro výrobce zapalovačů Zippo. V následující sérii inzerátů se zadavatel zaměřil na benefit “doživotní garance”. Všimněte si, že jediným textem v inzerátu je certifikát záruky. Další inzeráty z této série: Padák Strom Zdroj: Adsoftheworld.com - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews