Jak psát efektivní direct maily: Vyzkoušené triky (5.)


30-03-2007 15:31 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Nepřehánějte Zákazník si dnes může ověřit vaše tvrzení během několika vteřin a věřte tomu, že do to většinou udělá. Jedno tvrzení, claim, kterému nebude věřit, může zničit celou práci. Pamatujte na to, že zákazník ví, jak funguje marketingové komunikace nebo je k ní alespoň kritický. Lidově řečeno vám to “lidi nesežerou”. Pište k věci, prezentujte výhody výrobku, služeb, nevymýšlejte si. Pozn.: Vycházím z materiálu Roger´s thesaurus: A creative´s checklist. (Roger Millington), a svých zkušeností. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews