Jak psát efektivní direct maily: Vyzkoušené triky (4.)


24-03-2007 11:36 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Obraz a text Popisky u fotografií se můžou zdát jako malý, bezvýznamný detail. Pro výsledek vaší práce jsou však důležité. Naše čtenářské návyky ovlivňuje podoba denního tisku. Většina fotografií v novinách má popisek, který nám pomáhá dát si obrazovou část do kontextu. Např. „kapitán Rosický se svým zástupcem na tréninku“ vystihuje vše podstatné i pro člověka, který se příliš neorientuje ve sportovním prostředí. Bylo by komické psát popisky u fotografií, které mají podpořit image značky, vyvolat určité emoce (např. fotografie novorozence u direct mailu se spořením pro dítě). Ovšem u technických, dokumentačních nebo doprovodných fotografií jsou popisky naprosto zásadní. Je s podivem, že poměrně dost firem na tento detail zapomíná. Musíme si uvědomit, že fotografie jsou mnohem atraktivnější než text. Čtenáře nemusí zaujmout dopis, nechce se mu příliš studovat prospekt, můžete doufat, že si prohlédne fotografie a přečte jejich popisky. Zde je prostor, který můžete využít k “prodeji” svých produktů. Pozn.: Vycházím z materiálu Roger´s thesaurus: A creative´s checklist. (Roger Millington), a svých zkušeností. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews