Praktický direct marketing - Naučte děti správně žebrat


14-03-2007 20:24 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Dneska ráno mě na ulici přepadla skupinka dětí s vtíravou otázkou, zda „nechci dřevěnou píšťalku“. Ani jsem nepřemýšlel o jakou charitu jde, dětem jsem rovnou řekl, že nic nechci. Po ránu dokážu být pěkně protivný. Dost mě štve tenhle typ útoku na peněženky, ke kterému se používají houfy dětí s kasičkami. Nechápu proč většina charit nepřešla na platby přes DMS. Je to, jak řekl jeden náš přednášející, moderní forma odpustků. Příjemná, rychlá, snadná a často na účet firmy. Pro organizátory systematických nájezdů na občany bych měl pár tipů, které jim přinesou víc peněz. Je v tom přeci dost z direct marketingu. Doporučuji se zamyslet na těmito body: 1.Do terénu posílejte děti štíhlé až hubené. Lidé s vámi musí soucítit. Musí mít dojem, že děláte důležitou věc pro nejvíce potřebné. 2.Praktikujte geomarketing Děti umístěte na strategická místa, kde se v určitou hodinu shromažďují lidé. Výborné jsou zastávky tramvají, trolejbusů, metro, vlaková nádraží. Všude tam, kde lidé čekají a nemohou snadno odejít. Popřemýšlejte na obchodními domy a pasážemi, protože přesně tam chtějí lidé utrácet. 3.Naučte děti správně mluvit Na otázku „nechcete dřevěnou píšťalku“ vám každý řekne „ne“. Je to přirozená reakce. Dřevěná píšťalka sama o sobě nemá pro většinu lidí hodnotu. Kdo by ji chtěl? Připravte pro děti různé otázky, konstatování. Pár mých tipů zdarma: Přispěl byste na léčbu malých dětí? Věnujte pár korun na lepší život našich malých kamarádů Kolik podle vás stojí šťastné dětství? Snad jsem vám, milé charity, pomohl. Přeji hodně úspěchu s dětskými komandy. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews