Jak psát efektivní direct maily: Vyzkoušené triky (2.)


09-03-2007 15:07 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Seznamte se s bulvárem Může se stát, že budete psát texty pro cílovku, která vám moc nesedí. V takovém případě uděláte dobře, když si přečtete „jejich“ noviny a časopisy. Prvotřídní bulvár je úžasným zdrojem informací o určité cílové skupině, o tom co ji zajímá, co ji motivuje, čeho se bojí, jak s ní manipulovat atd. Někteří copywriteři doporučují číst takové noviny pravidelně. Upřímně – bulvár občas dostane každého z nás a pro velkou část populace je to jediný zdroj „informací“. Jsou textaři, kteří se s vybranými zástupci cílové skupiny schází. Při takových sezeních se totiž dozví věci, na které by sami nepřišli. (Pozn.: Pokud máte kamaráda copywritera, nikdy pořádně nevíte, proč se s vámi baví.) Já jsem se takhle dozvěděl, že nejkrásnější zvuk při nalévání piva do sklenice vydává Budvar. Musím říct, že jsem otestoval pár lahvových piv a skutečně to tak je. Otázkou je, zda jde o náhodu, o postřeh „odborníka“ nebo je to marketingový záměr. Rozhodně jde o poznatek, možná jen nový pohled na věc, který se dá nějakým způsobem využít. Pozn.: Vycházím z materiálu Roger´s thesaurus: A creative´s checklist. (Roger Millington), a svých zkušeností. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews