Vybíráme z koše aneb Význam personalizace.


07-03-2007 17:56 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Uznávaná autorka B.L.Ochman, která se věnuje především online PR, se na svém blogu přiznala k tomu, že kvůli psovi prohledávala odpadkový koš. Správně tušíte, že šlo o koš na emaily. Filtry proti spamu často pošlou do koše nesprávný email. Autorka, stejně jako velká část uživatelů emailu, občas kontroluje koš, do kterého mohla zabloudit důležitá zpráva. Při poslední kontrole našla jeden komerční email, který se rozhodla otevřít a přečíst. Důvodem byla jedna jediná věta: “Does Benny have a health problem?” Benny je její milovaný pes, jehož jméno prozradila na firemním webu o výživě psů. Jak můžeme předpokládat, pouze personalizovaný „subject line“ ji donutil, aby emailu věnovala určitý čas. Sama přiznává, že tentokrát nic nekoupila, protože pes je v dobré kondici. Podotýká, že se na web vrátí, jakmile bude jich domácí mazlíček potřebovat vitamíny, léky atd. Dá se předpokládat, že v jejím koši byly desítky dalších obchodních emailů. Zůstaly neotevřené díky špatným „subject linům“. Firmy musí pochopit, jak důležitá je „personalizace/customizace“ obchodních emailů přímo v předmětu zprávy. A nejen to… - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews