Stačí 90 vteřin na pohřbení firmy?


06-03-2007 00:24 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Podle Joshe Halletta jsou lidí, kteří věří a stále počítají s 24 hodinovým mediálním cyklem, úplně mimo. Díky elektronickému publikování se prý celý cyklus smrštil do pouhých 90 vteřin. Podle Joshe vypadá následovně: +1 second to hit publish +2 seconds for a blog to refresh +3 seconds for feed readers to update +4 seconds to email, link, tag, rank, or rate a blog post +5 seconds for readers to form an opinion and/or leave a comment +1 minute for Technorati to register a server ping, crawl and index a blog post +8 seconds for alerts, watchlists and saved searches to propagate +4 seconds for a blog post to plateau, amplify or disappear +2 seconds for this cycle to repeat from the beginning +1 second to realize the world’s changing… Asi to není dobrá zpráva pro tiskové mluvčí a PR pracovníky, protože během 90 vteřin nemají šanci vymyslet (proti)opatření. Taky by mě zajímalo, co si o této teorii myslí tradičně nepružní akademičtí pracovníci… - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews