Čeština vs. efektivní marketing: Dárek zdarma


25-02-2007 20:53 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Bob Bly se na svém blogu ptá, zda je normální lákat lidi na „free gifts“. Z logiky věci by měl být každý dárek zdarma. Bohužel se ukázalo, že spojení slov ZDARMA a DÁREK má výborné výsledky. Další škaredé vítězství marketingu. Je to zvláštní, jak nás určitá slova přitahují. V práci jsme si dělali legraci, že jednou budou klienti chtít heslo „Nyní navíc dárek zdarma.“ Byl by to maximálně účinný promo headline, protože obsahuje hned několik magických slov. Obávám se, že zklamu všechny jazykozpytce. Čeština bude trpět a (nám) zákazníkům to bude úplně jedno. P.S.: Vzpomenete si na jazykové nešvary, které vám hýbou (českou) žlučí? - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews