Jak zvýšit efektivitu email marketingu


11-02-2007 14:32 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
V příspěvku Email marketing jsem slíbil, že poradím, jak na efektivní email marketing. Vycházím z článku Kena Burkeho, který prozradil pár dobrých způsobů na získání nových emailů/zákazníků. V článku se také věnoval problematice účinných sdělení pro lepší prodej. 1. Stanovte odběr emailů jako jednu z priorit. Dejte registrační formulář na dobré místo. 2. Integrujte registraci emailů do nákupního procesu. 3. Pokud jste obchodník, který používá více kanálů, nabídněte zákazníkům možnost zaregistrovat jejich email offline (např. kartičky v obchodech). 4. Podpořte další nákup, např. slevou na další objednávku, získáte tím nové emailové adresy. 5. Nabídněte bonusy za přeposlání nabídky přátelům. 6. Myslete na zákazníky, kteří nechtějí nic víc než nakoupit. Z přemíry nabídek mohou mít nervózní. 7. Podporujte zájem zákazníků o vaše služby nabídkami připravených na míru, zaslaných ve správný čas. 8. Segmentace. Rozdělte získané emaily podle zájmu a pravidelnosti nákupů vašich zákazníků. 9. Sledujte zákazníky, kteří se registrovali k odběru emailů a vytvořili si “wish listy”, uložili si položky na později nebo nedokončili nákup. Zašlete těmto lidem speciálně připravené nabídky. Důležité je vědět, že nemusíte disponovat velkým rozpočtem na marketing, nemusíte dělat složité výzkumy. Zkuste použít uvedené tipy a uvidíte, že se budou zákazníci registrovat k odběru informačních emailů a hlavně poroste váš obchod. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews