Jak zvýšit response direct mailu: Triky s obálkou (část I.)


10-02-2007 13:55 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Nejdříve si promyslete, zda jste vybrali správnou cílovou skupinu. Potom zkuste přijít na to, čemu se škaredě říká “Big idea”. Hezky česky řečeno “dobrej nápad”. Pokud jste si jistí, že máte to pravé (cílovku i nápad), můžou zvýšit response následující triky: 1. Dejte na obálku silné sdělení Silné sdělení přinutí adresáty otevřít váš dopis. Tato fáze je kritická. Z velké části rozhoduje o úspěšnosti vašeho direct mailu. Sdělení musí vyvolat zájem. Může to být otázka, nedokončená věta. Např.: Headline na obálce: Vše, co ví vaše žena o… Headline v dopise: …důchodovém spoření, může zajímat také vaši dceru. Obsah dopisu: Nabídka důchodového spoření pro mladé lidi dotované státem. 2. Použijte zadní část direct mailu. Někteří marketéři doporučují headline rozdělit a umístit na přední i zadní stranu obálky. Zvyšujete to zájem o direct mail. Počítejte také s pravděpodobností, že si adresát dopis prohlédne nejdříve ze zadní strany. Připravte headline, který zaujme i v tomto případě. 3. Výrazná nabídka Lidé počítají. Dobrá nabídka s nimi dokáže pohnout. Máte-li opravdu výjimečnou nabídku, dejte ji rovnou na obálku. Vyhnete se riziku, že ji někdo přehlédne. Myslete na to, že máte jen pár sekund, které bude adresát vašemu direct mailu věnovat. 4. Poslíček Zvlášť v B2B segmentu, ale i u drahých výrobků, se vyplatí doručit direct mail přes poslíčka. Je to drahé řešení, ale má výborné výsledky. Myslete na to, zda máte skutečně významnou nabídku. Poslíček s nabídkou zájezdů do Afriky pana ředitele nepotěší. Řešení firemních problémů ano. 5. Osobní záležitost Připravte direct mail takovým způsobem, aby si byl adresát jistý, že se týká jeho. Vycházejte z vaší databáze zákazníků. Mluvte o tématech, které je zajímají. Např.: VIP ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews