Viral marketing


09-02-2007 17:01 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Mám rád viry. Prospívají marketingu jako ušlechtilé baktérie sýrům. Musí se to s nimi ale umět. Dobře vytvořený email, sms, mms, online hra, video může udělat lepší práci než klasická kampaň. Pokud potřebujete upozornit na nový web, nový produkt, přilákat mladé lidi na festival může být viral to pravé. Samozřejmě je lepší, když viral “cokoliv” patří do ucelené komunikace. Viral marketing funguje na základě sociálních vazeb. Dobrým příkladem je právě email. Pošlete ho na 200 adres ve vašem podniku a přes kontakty zaměstnanců se dostane k desetitisícům lidí. S velmi nízkými náklady dosáhnete úžasných výsledků. Musí být ovšem zajímavý. V jednom výzkumu jsem četl, že až 80% lidí je ochotno poslat dobrý viral přátelům. Škoda, že většina českých firem viral nepoužívá. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews