09-02-2007 15:22 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Záhadným způsobem jsem se dostal do 4. ročníku studia na Fakultě multimediálních komunikací na UTB. To znamená, že si musím vybrat téma diplomové práce a firmu, ve které bych ji chtěl dělat.
Jako téma jsem si zvolil Nová média využitelná v kontextu s komunikačním mixem. Firma, pro kterou bych měl najít řešení, je zmiňovaný Knižní klub, resp. Euromedia Group. Protože jde o velmi rozsáhlé téma, zúžil jsem téma “pouze” na direct marketingové aktivity. Z tohoto důvodu je Knižní klub ideální prostředí.
Bohužel jsem již stihl zjistit, že v KK využívání nových trendů v one-to-one komunikaci dost pokulhává. Základním nástrojem, který lze k přímé komnikaci použít, je email. Přihlásil jsme se na stránkách knizniweb.cz k pravidelnému odběru novinek. První přihlášení jsem udělal před více než měsícem a druhé (pro jistotu) před dvěma týdny. Registroval jsem dokonce několik emailů. Bohužel žádný email mi za tu dobu nepřišel. Nejvíc mě štve, že firma slibovala každý měsíc 4 informační emaily.
Myslím, že by bohatě stačil jeden jediný, ale takový aby dorazil na můj email.
Máte podobnou zkušenost s Knižním klubem? Díky -
Pokračovat...