Jaký předmět zprávy vás donutí otevřít email?


07-02-2007 09:03 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Nedávno jsem připravoval text obchodního emailu k Valentýnovi. Nebyl jsem si jistý, jaký text v předmětu zprávy bude fungovat. Pro inspiraci jsem prošel několik zahraničních serverů. Můj oblíbený mailchimp.com uváděl, že podle jejich průzkumu (na cca 40 milionech emailech) jsou nabídky k Valentýnovi nejméně oblíbené. Ze statistiky vyplývalo, že druhý nejhorší ze všech testovaných textů byl právě k svátku všech zamilovaných. Konkrétně tento: Valentines - Shop Early & Save 10% Open rates byly opravdu opravdu nízké. Bohužel jsem se museli rychle rozhodnout. Z navrhovaných textů jsme vybrali „Zamilujte si únor“. Věřím, že čtenáře zaujme. Myslím si, že splňuje jednu z podmínek při psaní „předmětů zpráv“ - „tell what’s inside, not sell what’s inside“. Dá se říct, že zákazníky žádné velké překvapení nečeká, po otevření emailu najdou klasickou nabídku (slevy a tipy na zajímavé dárky). Firma bohužel nemá propracovaný emailing, nedokáže zjistit základní údaje (počet doručených zpráv, bounces, open rates, proklik atd.). Proto mě zajímá váš názor. Myslíte, že tato nepřímá cesta, která v podstatě „problém“ Valentýna obchází, může fungovat? Otevřeli byste takový email nebo ho smazali? - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews