Těžký úděl copywritera


05-02-2007 22:40 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Minulý týden jsem měl zajímavý telefonát. Volal mně pan profesor Škarka. Říkal jsem si, co jsem zase provedl. Ze školy mně většinou volá jen studijní oddělení a nebývají to příjemné chvíle. Naštěstí se ukázalo, že na všechny mé prohřešky zatím nepřišli, naopak, chtěli s něčím pomoc. Na pana profesora se obrátil pedagogický šéf fakulty technologické, zda by mu mohl doporučit studenta, který jim rychle vymyslí texty na billboard. Přes jednu kamarádku se tak dostali až ke mně. Souhlasil jsem, že se pokusím něco vymyslet a čekal na telefonát od pana docenta. Během pěti minut jsem dostal zadání, které znělo: - billboard je velký asi 1,5 x 2m - chceme oslovit středoškoláky - chceme zvýšit zájem o obor inženýrství polymerů Když jsem se podíval na zadání, viděl jsem problémy. Pročetl jsem si web fakulty, zavolal pár známým, abych věděl co jsou polymery. Dozvěděl jsem se, že jsou to v podstatě všechny plasty, nezbytná součást většiny výrobků. Snadná část byla za mnou. Horší bylo vymyslet texty, který by zaujaly bouřlivé puberťáky. Druhý den jsem měl “liny” odevzdat. Jedna z cest vedla přes produkty (značky), které jsou cílové skupině blízké. Zdálo se mně, že je to dobrý způsob, jak upoutat jejich pozornost. Po pár desítkách minut, roztrhaných papírech a napnutých nervech, jsem měl finální texty. Zněly takto: HL: Škoda Auto, Nike, Rossignol, Baťa. Všichni nás potřebují. SHL: Přihlas se na inženýrství polymerů. Logo Fakulta technologická UTB HL: Od auta až po hokejku. Naše práce je všude. SHL: Přihlas se na inženýrství polymerů. Logo Fakulta technologická UTB HL: Až 60% moderního auta tvoří polymery. SHL: Přihlas se na perspektivní obor inženýrství polymerů. Logo Fakulta technologická UTB První variantě jsem věřil. Zdálo se mi, že jsem to trefil. “Tohle musí fungovat”, ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews