Direct mail: Kde vzít nápad?


01-02-2007 13:22 - Zdroj: www.madcow.cz/vzorek
Dostali jste od šéfa za úkol sehnat nové zákazníky? Doporučil vám vyzkoušet obchodní dopis (direct mail) a zbytek nechal na vás? To vás čekají kruté časy. Pokud máte štěstí, dostanete od obchodního oddělení vypracovanou speciální nabídku, se kterou můžete potenciální zákazníky oslovit. Horší je, že vám asi nikdo neporadí, jak zachránit váš dopis před odpadkovým košem adresáta. Pokud se chcete od něčeho odrazit, získat podklady a první nápady, doporučuji dát na tipy Rogera Millingtona: 1. Navštivte perspektivní a stávající zákazníky, stejně tak vaše obchodní zástupce. 2. Čtěte dopisy, emaily od těchto lidí. 3. Stoupněte si za prodejní pult a naslouchejte „hloupým” otázkám zákazníků. 4. Inspirujte se od konkurence. Nechte si zasílat jejich materiály. Pokud narazíte na dobrý nápad, klidně ho upravte na vlastní direct mail. 5. Zapište se k odběru katalogů, brožur, newsletterů. 6. Zajistěte si, aby jste dostávali materiály z vašeho oboru. Musíte být v obraze. Nechte si je posílat např. na adresu milenky. 7. Seznamte se s tím, co dělají direct marketingové agentury. Zajímejte se o jejich soutěže, ročenky. 8. Nechte si posílat direct maily, katalogy, nabídky od firmy také k vám domů. Vyzkoušejte pár rad z tohoto seznamu a určitě přijdete na zajímavé myšlenky. V nejhorším případě zase uvidíte milenku nebo na chvíli zmizíte z kanceláře. íte z kanceláře. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
www.madcow.cz/vzorek



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews