1. díl Hlasu ČeskoSlovenska ovládl sledovanost v Čechách i na Slovensku


13-02-2012 20:21 - Zdroj: reality-show.panacek.com
První Volba naslepo Hlasu ČeskoSlovenska je za námi, rekap s dvojitou porcí názorů vydán a tedy na čase se ještě ohlédnout, jak úspěšné byly reklamní kampaně v ČR a na Slovensku, které měly přilákat diváky k obrazovce. Pojďme se tedy podívat na sledovanost včerejšího dílu Hlasu, zda uspěl či šlo o propadák. Česká republika Úvodní díl pěvecké show Hlas Česko Slovenska, vidělo včera na Nově 1,5 milionu lidí nad 15 let. Lze říci, že to Hlas nandal konkurenci, neb český rodinný film na ČT vidělo 2x méně diváků a film Coco Chanel na Prima Family dokonce 3x méně. Slovensko Na Slovensku první díl československé mutace The Voice alias Hlasu Česko Slovenska vidělo 923 tisíc lidí nad 12 let. TV Markíza tak v reklamně důležité cílovce 12 – 54 získala tržní podíl 42,4 %. Je dobré zmínit, že Markíza se aktuálně v průměru pohybuje pod 30 %. Konkurence v podobě TV Joj však nespala a s nasazením reprízy filmu Smrtonostná past 4.0 získala 31,5 % v cílovce 12 – 54, což je rovněž nad dlouhodobým průměrem stanice, který se pohybuje kolem 23 %. - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
reality-show.panacek.com



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews