Fér a nefér vejvárek


05-03-2012 07:17 - Zdroj: blog.peoplecomm.cz
Mám tu ještě dva rozepsané články související s loňským Vzletem. Tento je o tom, kolik peněz nám ten projekt přinesl a co jsme s nimi udělali. Pár lidí mě o to žádalo, transparentnost je jedním z principů svobody a nakonec mě k tomu postrčila jedna z aprés-vzletných blogo-reakcí, kde byl i tenhle odstavec. “… při té příležitosti se ve mně rozžehla klasicky čecháčkovská vlastnost – závist. 400 účastníků po cca 2 000,- je pořádný ranec peněz. Pronájem Vzletu mohl stát pár desítek tisíc, jídlo bylo placené, dobrovolníci dost pravděpodobně zdarma stejně jako prezentující. Slušný vejvárek před Vánocemi :-).“ Zdroj: zde Zkusím to vzít po pořadě, v bodech a snad i smysluplnně. Uvidím podle (ne)reakcí, jak se mi to povedlo. 1. Proč jsme to dělali? Důvodem, proč se našim projektům věnujeme, je jejich smysl (tak, jak ho chápeme – viz magnety). Hlavním důvodem, proč uspořádat Vzlet byla snaha dostat pod jednu střechu lidi, kteří ve svých firmách filozofii svobody v práci zkoumají, propojit je a ukotvit toto téma. Bylo to také vyústění všech ostatních projektů z loňského roku (např. knihy). Neměli jsme žádný rozpočet, nechtěli jsme ani sponzory (v tradičním smyslu slova), chtěli jsme to udělat zodpovědněji (než se konference obvykle dělají) a hlavně jsme doufali, že to nebude finanční (ani jiný) debakl. To, jak to nakonec dopadlo předčilo všechna naše očekávání. Netušili jsme, že lístky v předprodeji zmizí za tři dny, že se celý Vzlet beznadějně vyprodá, že to bude parádní den (viz 20 myšlenek ze Vzletu), a že nám na účtě nakonec zbudou i nějaké peníze. 2. Proč zisk? – Peoplecomm (pořadatel) je “s.r.o.” tedy jednotka, která potřebuje vytvořit zisk, aby mohla existovat. Já Peoplecomm považuji za „sociální firmu„, i když to nic nemění na potřebě tvořit zisk k ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.peoplecomm.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews