Další problémy s Googlem pro SEO – u značek neznáme hledanost


15-03-2012 13:15 - Zdroj: blog.h1.cz
Jedním z nejzásadnějších nástrojů pro každého SEO konzultanta je nástroj pro návrh klíčových slov AdWords (Google AdWords suggestion tool). Využíváme ho hlavně pro návrh nových klíčových slov, na zjištění lokální i globální hledanosti i na roční trendy a míru konkurence. Včera jsme si ale ověřili, že webové rozhraní tohoto užitečného nástroje přestává poskytovat údaje o hledanosti u některých velkých značek jako například T-Mobile, Vodafone, Apple, O2 aj. Velmi pravděpodobně se jedná o značky, které mají registrovanou ochrannou značku pro PPC kampaně v AdWords. Logika Google je taková, že o nich nemusí poskytovat data. Dobrá zpráva je, že přes API (například v Collabimu) jsou, zdá se, tyto informace dostupné. Bohužel je toto další krok Google jak snížit dostupnost dat o hledaných frázích ze strany Google. Co přijde dál? Chce opravdu Google zabít SEO, jak tvrdí Josef Šlerka? A co na to Jan Tleskač? - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews