Novinka: vyhodnocujte sociální sítě z pohledu výkonu


23-03-2012 10:34 - Zdroj: blog.h1.cz
Vyhodnocování sociálních sítí patří mezi témata, s kterým si často firmy neví moc rady. Doba ale pokročila a i Google pracuje na tom, aby v rámci webové analytiky k vyhodnocování social médií přispěl a proto pro nás všechny připravil řadu novinek. Nové reporty v Google Analytics ještě názorněji propojí to, co marketéry tolik pálí – sociální sítě a jejich přínos pro business. Google Analytics Social reports vám umožní: Zjistit jak návštěvy přicházející skrz jednotlivé soc. sítě konvertují Porovnat v jaké míře se přístupy ze sociálních sítí podílejí na celkových konverzích Vliv sociálních sítí na nákupní proces zákazníka (asistované konverze) V případě sociálních sítí zapojených do tzv. Social Hubu uvidíte nejen informace o chování na vašem webu, ale i přímo na dané sociální síti Zanalyzovat míru zapojení uživatelů přímo na webu pomocí social pluginů Podívejme se na nové reporty postupně. Hodnota návštěv ze sociálních sítí Report Overview s diagramem Social Value je zaměřený na výkon, ukazuje nám poměr konverzí ze sociálních sítí oproti ostatním kanálům. Výborné na reportu je, že tu vidíme kromě přímých konverzí (tmavě modré kolečko) i konverze asistované (světle modré kolečko), tj. konverze, kdy uživatel během nákupního procesu (který obvykle trvá několik dnů) přišel na váš web i ze sociálních sítí. Tento pohled je obzvlášť u sociálních sítí důležitý, protože sociální sítě ovlivňují vztah ke značce a ten teď můžete zkoumat v kontextu výkonu. Z diagramu je možné vyčíst, že: Celkem se na vašem webu uskutečnilo 20 358 konverzí v celkové hodnotě 113 037,50 dolarů Konverzí, které následovaly přímo během návštěvy přicházející z některé sociální sítě, bylo 2 375 v hodnotě 8 687,– dolarů. A konečně počet ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews