Třídění údajů pomocí štítků AdWords


10-05-2012 19:12 - Zdroj: google-cz.blogspot.com
Rádi bychom vás upozornili na uvedení štítků v účtu. To znamená, že můžete uspořádat klíčová slova, reklamy, reklamní sestavy a kampaně v účtu do vlastních skupin. Budete tak moci rychle a snadno filtrovat údaje a vytvářet přehledy s údaji, které vás zajímají nejvíce. Možnosti, které štítky nabízejí, si přiblížíme na příkladu. Inzerent prodává po internetu pánské a dámské oblečení a doplňky. Provozuje kampaně zaměřené na obuv, oblečení a kabelky pro každý ze tří hlavních trhů (Praha, Brno a Ostrava) a v každé kampani má samostatné reklamní sestavy s obecnými a značkovými klíčovými slovy. Tato struktura (např. Praha – obuv – obecná a Brno – obuv – obecná) znamená, že má v různých částech účtu stejné reklamy a klíčová slova. Dříve by inzerent nemohl snadno seřadit účet a spustit přehled, aby zjistil, jak dobře se prodávají tenisky v různých lokalitách. Nyní může inzerent vytvořit štítek „tenisky“ a použít jej pro všechna klíčová slova související s teniskami v účtu. Poté může provést filtrování podle tohoto štítku na kartě Klíčová slova a zobrazit pouze klíčová slova související s teniskami, případně může spustit přehled štítků klíčových slov a zjistit tak souhrnný výkon podle štítku. Na základě těchto přehledů může například porovnat, jak si vedou tenisky ve srovnání s ostatními typy obuvi nebo jinak označenými skupinami. Pomocí štítků lze prvky kampaní uspořádat zcela libovolně. Můžete měřit výkon značkových klíčových slov oproti výkonu všech ostatních neznačkových klíčových slov. Můžete také měřit výkon reklam uvádějících „vyzkoušení zdarma“ oproti reklamám, které nabízejí „bezplatné vyzkoušení“. Případně můžete třeba jen označit oblíbená klíčová slova, abyste je mohli ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
google-cz.blogspot.com



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews