Reklamy relevantnější k lokalitě – méně práce


07-05-2012 18:59 - Zdroj: google-cz.blogspot.com
Místní kampaně jsou pro mnohé firmy tím nejdůležitějším. Stále více uživatelů hledá místní informace na internetu – vyhledávají trasy, telefonní čísla i další informace. Více než 20 % vyhledávacích dotazů na Googlu souvisí s lokalitou. Uživatelé také na tato vyhledávání rychle navazují. Průzkumy ukazují, že 88 % uživatelů, kteří na smartphonech vyhledávají místní informace, provedou příslušnou akci do jednoho dne. Abychom vám pomohli vytvářet reklamy relevantnější pro místní zákazníky, představujeme nové vylepšení pro rozšíření o lokalitu. Nyní můžete do textu reklamy automaticky vkládat informace o lokalitě, jako je město, telefonní číslo či PSČ. Vytváření místně relevantních reklam Pokud používáte rozšíření o lokalitu, můžete pomocí vkládání lokalit přidávat místní parametry do nadpisu reklamy, textu, viditelné adresy URL či cílové adresy URL. Tento parametr v reklamě dynamicky nahradíme údajem, který bude odpovídat rozšíření o lokalitu. Lokalitu zjišťujeme na základě fyzické polohy zákazníka nebo podle zeměpisných oblastí, o které projevuje zájem. Uvádíme příklad reklamy bez vkládání lokalit a poté ukážeme příklad reklamy, která využívá vkládání lokality v textu reklamy a ve viditelné adrese URL. Reklama bez vkládání lokalit Reklama s vkládáním lokalit Ve druhém příkladu je použit kód „{lb.city:Místní} obchod nebo e-shop – Při nákupu dnes doprava zdarma“ pro text reklamy a kód „www.obchodnik.com/{lb.city:Mistni}“ pro viditelnou adresu URL. Chcete-li aktivovat vkládání lokalit, je třeba nastavit a spustit rozšíření o lokalitu. Vkládání lokalit bude fungovat i v případě, že se rozšíření o lokalitu nezobrazí kvůli jiným rozšířením. Jednodušší správa kampaní Díky vkládání lokalit již nebude nutné vytvářet ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
google-cz.blogspot.com



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews