Google Adwords vsadilo na novou kartu


15-05-2012 11:23 - Zdroj: blog.h1.cz
Pokud i vám nedávno v Adwords zmizelo několik karet a naopak se objevila jedna neznámá, pak už nejspíš víte, že Google pod tuto kartu sjednotil nástroje pro práci s reklamní sítí. Víte ale, co dalšího změna přináší? Nová kontextová reklama Nové rozhraní přichází hlavně s tím, že úplně mění zažitý způsob cílení kontextové reklamy. Dříve klíčová slova v sestavě dohromady vystihovala téma. Teď je vše jinak a cílení reklamy probíhá, podobně jako ve vyhledávání, pouze podle jediného klíčového slova. Pokud je tak na stránce v reklamní síti Google byť i jediné klíčové slovo, na které v kampani cílíte, pak se právě zde může zobrazit vaše reklama. Nové cílení v obsahu stále pracuje pouze s volnou shodou, ačkoliv Google slibuje přidání frázové a přesné shody. Už teď ale můžete začít používat dynamické inzeráty a zvýšit tak míru prokliku svých textových reklam, nastavovat nabídky za proklik na úrovni klíčového slova nebo se třeba zaměřit na longtailové fráze. Proto mimo jiné už neplatí doporučení cílit na obecná slova jako např. zdarma, recenze apod. Podívejte se tak do svých kontextových kampaní a zkontrolujte jejich výkon. Co tedy zůstává při starém: Volná shoda Maximálně 50 klíčových slov na sestavu Nová doporučení: Využijte specifická klíčová slova a cílení na longtail Testujte dynamické inzeráty Upravujte nabídky na úrovni klíčového slova Odeberte obecná klíčová slova, pokud neperformují Experimentujte Chcete-li začít experimentovat, pak jako nejjednodušší best practice Google doporučuje zkopírovat do obsahu kampaně z vyhledávání a ty pak dále vyhodnocovat a optimalizovat. Nezapomeňte ale odstranit obecná vylučující slova – volná shoda platí i pro ně. Nové statistiky S novým cílením jsou tu i statistiky na úrovni klíčových slov. Statistiky jsou ... - Pokračovat...
addthis





Poslední příspěvky z blogu:
blog.h1.cz



Zašlete svůj blog
Požadavky na Blog
Ochrana osobních údajů
Kontakty

This site uses Thumbshots previews